

Øke ansattes og kundens moral med måltidsleveranser
Denne rapporten er publisert av Uber for Business
Mat brukes ofte til å opprette sosiale bånd, dele på godene og generere goodwill. Relasjoner mellom deg, teammedlemmene og kundene er ikke noe unntak. Nå som folk fysisk distanserer seg selv, er det en mulighet for å vise dine ansatte og kunder at du fortsatt bryr deg om dem.
I denne e-boken skal vi utforske hvordan det å tilby måltider til dine ansatte, kunder og andre kan forbedre moralen og deres generelle velvære. Enten det er takeaway eller matlevering, i arbeidstiden eller utenom, kan det å tilby mat til de som har tilknytning til bedriften din, gi en hjelpende hånd og øke engasjementet.
Last ned nå
*obligatoriske felter
Du godtar brukervilkårene våre når du ber om denne ressursen. All dataene er beskyttet av vår merknad om personvern. Hvis du har flere spørsmål, kan du sende en e-post til dataprotection@headleymedia.com.
Kompensasjon & goder, Belønninger og insentiver., Belønninger for ansatte, Kompensasjon for ansatte, Bonusstruktur, Goder for ansatte, Helseforsikring, Pensjon, Ferie og sykefravær, Like muligheter, Læring og talentutvikling, Opplæring av ansatte, Talentutvikling, Utvikling av arbeidsstyrken, Motivering av ansatte, Ansattes ytelse, Opplæringskurs, Lederskapsutvikling, Bedriftsomfattende opplæring, Integrering av nyansatte, Talenthåndtering, Arbeidsstyrkehåndtering, Overholdelse av forskrifter, HR, Bedriftens sosiale ansvar, Midlertidig og outsourced bemanning, Opplæring av personalet, Rekruttering, Ytelsesvurderinger