ServiceNow
flow-image

Dagens prosessautomatisering er bygget på lav-kode og integrering

Denne rapporten er publisert av ServiceNow

Innovasjon og digital transformasjon er et spørsmål om vekst og overlevelse for dagens bedrifter. Bedrifter må tilpasse seg raskere enn noensinne før til rask endring i markedsforholdene ved å skape nye digitale forretningsmodeller og tilknyttede prosesser.

De må også omvandle eksisterende manuelle, ineffektive, ustrukturerte prosesser til automatiserte digitale arbeidsflyter for å frigjøre produktivitet og levere gode opplevelser til deres kunder og ansatte. Dette er essensen av prosessautomatisering.

På grunn av det høye tempoet av endring, må bedrifter automatisere prosesser raskere og i større skala enn det er mulig med tidligere tilnærminger. Dette gjelder både for kunde-fokuserte forretningsprosesser som driver frem toppnivå-vekst, og medarbeider rettede arbeidsprosesser som øker produktiviteten og effektiviteten og forbedrer bunnlinjen. I dag må vellykkede tiltak for prosessautomatisering imøtekomme behovene til en rekke forretningsinteressenter, inkludert:

  • Prosesseiere og funksjonelle ledere i hele bedriften
  • Tverrfunksjonelle transformasjons teamledere.
  • Tverrfunksjonelle operative "særklasse" teamledere. 
  • Prosessdesignere og forretningsprosess analytikere.
  • Kunnskaps/prosessarbeidere.

Les videre for å lære mer om prosessautomatisering i dagens virkelighet.

Last ned nå

box-icon-download

*obligatoriske felter

Please agree to the conditions

Du godtar brukervilkårene våre når du ber om denne ressursen. All dataene er beskyttet av vår merknad om personvern. Hvis du har flere spørsmål, kan du sende en e-post til dataprotection@headleymedia.com.

Relaterte kategorier Ledelse, Teamledelse, Bedriftsprosesshåndtering

Flere ressurser fra ServiceNow