Paylocity
flow-image

5 måter ansattes selvbetjening gjør livet enklere ved årsslutt

Denne rapporten er publisert av Paylocity

Å forenkle kompleksiteten i arbeidsstyrken har blitt en kritisk del av HR-funksjonen i løpet av det siste halvannet året. Dette betyr imidlertid å finne en balanse mellom å være en pådriver for effektivitet og at folk forblir kjernen i hvert initiativ.

Les videre for å få vite mer om hvordan selvbetjeningsverktøy for ansatte kan gjøre belastningen betydelig mindre.

Last ned nå

box-icon-download

*obligatoriske felter

Please agree to the conditions

Du godtar brukervilkårene våre når du ber om denne ressursen. All dataene er beskyttet av vår merknad om personvern. Hvis du har flere spørsmål, kan du sende en e-post til dataprotection@headleymedia.com.

Relaterte kategorier HR-strategi, Lederskap stiler, Føre an for endring, Endringshåndtering, Benchmarking, Konkurransedyktig strategi, Strategiske analyser, Strategiformulering, Teamledelse, Konsernledelse, Ansettelsesstrategier, Ytelsehåndtering, Læring og talentutvikling, Opplæring av ansatte, Talentutvikling, Utvikling av arbeidsstyrken, Motivering av ansatte, Ansattes ytelse, Opplæringskurs, Lederskapsutvikling, Bedriftsomfattende opplæring, Integrering av nyansatte, Talenthåndtering, Arbeidsstyrkehåndtering, Overholdelse av forskrifter, HR, Bedriftens sosiale ansvar, Midlertidig og outsourced bemanning, Opplæring av personalet, Rekruttering, Ytelsesvurderinger

Flere ressurser fra Paylocity