

Hvordan finanssektoren kan bygge opp et smidig kundeopplevelse manifest
Denne rapporten er publisert av Artesian
Kommersielle og forretningsmessige banktjenester står nå overfor store utfordringer – regulering, teknologi og utvikling av kundenes behov og preferanser er bare toppen av isfjellet.
Tradisjonelle banker står også overfor fremveksten av kvikke konkurrenter takket være digitalisering og åpne banktjenester.
Digital-første og digital-eneste banker utfordrer kundenes forventninger og driver virksomhet med den smidigheten som kreves for å raskere levere på behov.
På samme måte blir ikke bankene lenger bare sammenlignet med andre banker, eller til og med fintechs og neobanks; de sammenligne med Google, Apple og Amazon samt andre ledende apper på tvers av alle bransjer.
Last ned nå
*obligatoriske felter
Du godtar brukervilkårene våre når du ber om denne ressursen. All dataene er beskyttet av vår merknad om personvern. Hvis du har flere spørsmål, kan du sende en e-post til dataprotection@headleymedia.com.