Artesian
flow-image

Hvordan finanssektoren kan bygge opp et smidig kundeopplevelse manifest

Denne rapporten er publisert av Artesian

Kommersielle og forretningsmessige banktjenester står nå overfor store utfordringer – regulering, teknologi og utvikling av kundenes behov og preferanser er bare toppen av isfjellet.

Tradisjonelle banker står også overfor fremveksten av kvikke konkurrenter takket være digitalisering og åpne banktjenester.

Digital-første og digital-eneste banker utfordrer kundenes forventninger og driver virksomhet med den smidigheten som kreves for å raskere levere på behov. 

På samme måte blir ikke bankene lenger bare sammenlignet med andre banker, eller til og med fintechs og neobanks; de sammenligne med Google, Apple og Amazon samt andre ledende apper på tvers av alle bransjer.

Last ned nå

box-icon-download

*obligatoriske felter

Please agree to the conditions

Du godtar brukervilkårene våre når du ber om denne ressursen. All dataene er beskyttet av vår merknad om personvern. Hvis du har flere spørsmål, kan du sende en e-post til dataprotection@headleymedia.com.

Relaterte kategorier HR-programvare, HR-automatisering, Ansatthåndtering